Sohasem utaztam még úgy, hogy lakóautóban, lakóbuszban lakjak. Amikor meglátom a „lakóbusz eladó” szókapcsolatot, mégis dobban egy nagyobbat a szívem. A lakóautós nyaralásról eszembe jut a szabadság, a felfedezés, a közös kalandok, az összetartozás. Tábortűz melletti sütögetés, a természet közelségének élvezete, a csillagos ég alatti alvás, reggeli kávé a hűvös ködben. Mindezek olyan dolgok, amelyek különösen melengetik az emberi szívet. Azonban, sokan azt hiszik, hogy csak vadonjárók, túrázók számára elérhetők. A lakókocsival utazók megcáfolhatják ezt a tévhitet. Ezzel az utazási formával is igazán közel kerülhetünk a természethez és az útitársainkhoz. Egyszer, ha lehetőségem lesz rá, nagyon szeretnék lakóautóval utazni.

Ha Ön is hasonlóképpen vélekedik az utazásról, szeretné ha bármikor eltávolodhatna a város zajától, érdemes átgondolnia a lakóautó vásárlás lehetőségét. Cégünk ebben szívesen áll rendelkezésére. Nálunk csak a legújabb modelleket találja a lakóautókból! Mindegyik korszerűen felszerelt, a hazai piacon kiemelkedő minőséggel bíró! Ha kérdése adódik, keressen minket bátran!

Emlékszem, mikor először merültem el a lakóbusz eladó kérdésben

Körülbelül 14 éves lehettem, mikor először találkoztam és merültem el az eladó lakóbusz témában. Az egyik (máig is nagyon) jó barátoméknak volt egy olyan igazi téglatest, amerikai filmbe illő lakóbuszuk, melyben rengeteg időt töltöttünk. Az idő zömét úgy, hogy a kertben volt leparkolva. Az volt a Mi helyünk, ahol játszottunk, ettünk, aludtunk és beszélgettünk (néha egész éjjelen át). De minden évben egyszer, júliusban szépen lemostuk, kitakarítottuk és előkészítettük a nagy útra. Ez volt a nyarak legjobb 10 napja, a barátom családja, a húgom és én mentünk a Balatonra! (Csak csendben megsúgom, nagyon hálás vagyok a mai napig, hogy mi is mehettünk.) A nyaralások életre szóló élmények voltak, már akkor is éreztem és azt is, hogy ez jórészt a lakóbusz miatt van. Minden percét imádtuk az utazásnak és a kempingezésnek is. Azt hiszem akkor gondolkodtam el először az eladó lakóbusz vásárláson, mondtam „majd ha nagy leszek, lesz nekem is…”.